Välkommen Zigge......

.....vår nya lilla kelgris. Född 23 april 2011.
Mattes älskling!!
Det blev ett riktigt svampår i år..... det här var bara början!!
Tänk att dom har garn på Lidl också; & billigt är det!!
God mat i goda vänners sällskap......
.......dé är inte dumt. Mmmm, vad gott det var.
Och dessutom att få umgås med min kära syster, min äslkade dotter
och en kusin till mig och min syster, det var en höjdare. Det blev
en riktig tjejkväll. Mysigt!!
URSÄKTA mig....., sen får vi inte glömma Suzy, min andra lilla hjärtekatt,
som jag har stödvirkat just åt min kusin, som så gärna ville vara med
att bidra till hjärtekatten. Tack Susanne för din medverkan!!
Ha dé gott alla, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0