Syfestival




Var på Syfestivalen i Jönköping i lördags, tillsammans med Maud. Den
 här lilla gumman mötte oss vid ingången. Så kommer nog jag också att
 sitta när jag blir gammal; hoppas jag!








Myyycket garner fanns det....i många färger och kvaliteér!






Inte dumt med fikapaus heller. Benen och ryggen behöver vila en stund....
....och bilen blir en utmärkt soffa att inta kaffet i.







Här är en del av det jag kom hem med.....Mycket bommulsgarn blev det,
och lite småpyssel att dekorera med. Handarbetsväska i rosa köpte jag
också.







Och sen är det bara att fortsätta att virka/sticka såna här små gosiga
björnar, ugglor skor eller vad andan faller på.....


CARPE DIEM,

Moniqe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0